Friday, February 19, 2010

Takde Keje #2



Seriously "desperate". Takut seyhh~~

LOL~

4 comments:

epalejau said...

aku hadra..:)))

--- apasal aku tak faham di mana kena mengenanye?

nama saya aslina said...

::hadra::
matun tak bukak kot blog ni...wahaha... kat mana kena-mengenanye eh?

kompaun maximum untuk sepanjang semester adalah RM200...

dalam entry rambut pose cendawan tu, aku da jawap komen kak syima start dengan bidaan RM3000...

haha... ko dapat tangkap tak kaitan kat situ?

maknanya jual rambut nak cover duit compaund la... sah2 la aku kena saman kot...aku dengan peraturan ni mana ngam sangat...

farhana said...

undang2 kat unisel mmng ketat ek?
jz follow da rule..unless kalo rule 2 merapu :P

nama saya aslina said...

::farhana::
undang2 mengalahkan ipta...kalo baca buku rules baru... sebijik macam uitm... berangan jadik ipta siot unisel ni... dah la bayar yuran mahal2...lepas tu kena bayar kompaun lagi plak... adoii... bengkrap2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...