Friday, February 12, 2010

Hmmm...

Baru aku perasan... Bleh kata blog2 yang aku ter-follow secara tak sengaja skang kebanyakkannya update cerita pasal anak2 sendiri yang baru2 lahir. Comel2 sume.

Haih. Ape nak bebel lagi dah lupa. Ni la akibat buat 2-3 keje dalam 1 masa. Haha. Pagi ni pukul 10 pagi dah nak kena present proposal pre-thesis, skang baru terhegeh2 nak buat. Tadi petang lepak je manjang. Siap sempat mendobi lagi.

Hoh!! Arini tak rugi pegi menyibuk2 kat opis Kak Syima. Dapat makan pizza ouhh~~ Beshhhh...

Haha. Da tak betul skang.

Cepat2 la abeh hari Jumaat...

*****UPDATE*****

Oh, ye... Aku baru teringat nak taip ape...

Citer camni... Mujur la dorang tu suma jaooohhh... Dan hanye kenal dikalangan blogger2 je pun... So, takde la aku susah2 kene pikir nak bagi adiah barang baby kalo pegi melawat dorang... Sebab aku takkan pegi melawat pun...

Huhuhh...

Bunyi macam kedekut gila bukan?

3 comments:

Diarihatiku1976 said...

musim mengawan kot ..ahahsss

epalejau said...

haha..akak ipar aku pun baru je menghasilkan anak.
eh, silap..melahirkan baby..
nama dia husna batrisya..:)

Aslina said...

::Diarihatiku1976::
Haha...musim merasa hasil musim mengawan la kak...ekeke...


::hadra::
aku rasa ada cousin2 aku pun yang baru lepas bersalin. tapi tak sure plak sape. sebab tau2 je balik kang mesti ada kena berkenalan dengan baby baru.