Sunday, February 21, 2010

The Story Of Budak Busuk Takde Hidung



Budak busuk yang takde hidung ni telah berjaya diangkut dari Penang ke Kuala Selangor. Sekarang nih full time dier tinggal dengan aku. Mungkin pegi mana2 pun aku heret dier jugak kot. Takde makne nak tinggal dier dekat Penang. Sebab...

Kat Penang tu takde sape da nak peluk dier. Aku suke peluk budak busuk ni sebab aku sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat rindu kat ayah aku. Sebenarnye budak busuk ni aku punye. Tapi bila aku takde kat Penang, Hasni citer arwah selalu berebut ngan dier nak tido dengan budak busuk ni.

Okeh. Ni kire macam bende2 yang tinggal untuk aku hilangkan rindu dekat arwah. Arwah mama tinggal kain batik kot. Ade dalam beg tu. Kadang2 pakai jugak (^_^) Haha...
Post a Comment