Sunday, February 21, 2010

The Story Of Budak Busuk Takde Hidung



Budak busuk yang takde hidung ni telah berjaya diangkut dari Penang ke Kuala Selangor. Sekarang nih full time dier tinggal dengan aku. Mungkin pegi mana2 pun aku heret dier jugak kot. Takde makne nak tinggal dier dekat Penang. Sebab...

Kat Penang tu takde sape da nak peluk dier. Aku suke peluk budak busuk ni sebab aku sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat-sangat rindu kat ayah aku. Sebenarnye budak busuk ni aku punye. Tapi bila aku takde kat Penang, Hasni citer arwah selalu berebut ngan dier nak tido dengan budak busuk ni.

Okeh. Ni kire macam bende2 yang tinggal untuk aku hilangkan rindu dekat arwah. Arwah mama tinggal kain batik kot. Ade dalam beg tu. Kadang2 pakai jugak (^_^) Haha...

6 comments:

Mr_aMAd said...

wah.bestnya dapat pelok2

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~

mesti bawa ke mana2 ya?

=]

epalejau said...

huwaaa..
ko as!
tetibe sentimental aku baca entry ko yg neh..
:((

nama saya aslina said...

::Mr_aMAd::
haha... best wohhh...


::LORD ZARA 札拉::
ye, mesti. lebih2 lagi bila pegi overnite mana2. wajib tu skang.


::hadra::
aik? apsal ko rase sentimental? hahaha...

xordy said...

sgt menakutkan bila aku tgk gambar tuh. gile itam

nama saya aslina said...

::xord::
malas nak basuh la weh. banyak sangat kecederaan dekat budak busuk tu... nanti spin dalam washing machine kang, abeh barai plak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...