Saturday, February 27, 2010

Terpaksa Update Kot. Kena Tag Punya Pasal.

Senang2 hati je Piston Pecah tu meng-tag aku tanpe belas kesian. Nasib baik la tag simple nak mati je...

  1. You have to print screen wallpaper that you are using right now.


  2. Tell us why you like the wallpaper.

    Takde sebab kot aku suka wallpaper nih... Sebab dier sangat abstract. Lepas tu kaler merah. Aku sangat addict dengan kaler merah lately. Kat wallpaper aku takde icon sangat sebab aku pening tengok icon banyak2 dekat desktop. Yang ade pun semua stardock punya sampah-sarap. Haha... Lagi satu aku buat camtu supaya orang gagap sikit nak tekan2 suka2 hati kat laptop. Kecuali Aiman. Dia je berani2 buat onar dekat laptop aku. Abang aku pun cuak2 je nak guna...


  3. Tag 10 peoples.
  4. Mari2 kita tengok siapa yang kenaaa...
... Lagi 4 aku dah malas nak pikir... Haha...
Post a Comment