Saturday, February 6, 2010

Aku Betul2 Terharu Ni. Betul.

Seperti yang korang sume tau, salah sorang kawan skolah aku dulu dah pun pegi menghadap Ilahi lebih kurang 3 minggu lepas. Aku pun ade jugak buat entry pasal tu di sini. Memang kehilangan dier tu adalah 1 benda yang tak terjangka dan sangat berat untuk ditanggung oleh orang2 yang kenal arwah.

Just like aku lost both my parents. Last year n last 2 years. Berapa lama tu amik masa nak recover. Mujur kena pegi praktikal semester lepas. Mujur sangat2.

Tapi arwah kawan aku ni, yang betul2 terasa sesangat kehilangan dier adalah boyfren (or maybe tunang?) beliau. Kesian jugak aku tengok mamat tu. Tatau kenapa memang aku sebak gila tengok video pasal arwah yang dia tag aku dekat fesbuk.

Dat video. Click Here. Kalo ade dikalangan korang dah add dier... Tolong la bagi moral support. I know its really hard to face the fact that someone we love is gone to another world.

There is too album pasal wedding plan dorang. Arwah yang tulis. Huhu. I donno what to say anymore. Tapi dorang memang loving each other. Cuma jodoh tak panjang. Oh, ye... Sila abaikan "keseksian" arwah... Tolong fokus tentang motif video ini. Confirm korang pun akan terharu.

Guys out there~~ Berapa ramai yang macam mamat ni?

2 comments:

Legasi Piston Pecah said...

maksudnya...yang tag ko dalam video nih dah meninggal lah ek?profile allahyarhamah tu sape buat?

Aslina said...

::legasi piston pecah::
yang tag aku tu boyfren dier....boyfren dier tu idup lagi... profile allahyarhamah tu...dulu used to be profile my fren laa... tapi skang boyfren dier take over... sayang punye pasal beb!