Saturday, February 27, 2010

This Is Scheduled Entry & No Entry Till Sunday

Aku marah dengan orang? Tak...
Aku pressure? Tak...

Aku cuma risau. Tah. Aku pun tak pasti apa yang aku risau sangat tu... Cuma aku tau aku tengah risau. Sorry kalo buat semua orang pun gelabah pasal aku.

I just need time to be alone.

Alone yang betul2 alone.

No connection with outsiders. Sebab tu enset dalam flight mode, YM off, fesbuk chat pun off. Semua yang orang senang contact aku pun aku off. Sebab Kak Syima balik Johor, dengan wayar2 telepon umah pun aku cabut. Bila rasa senang je aku kuar, bercakap2 dengan sape2 yang aku terjumpa. Others? Let it remind silence.

Hope takde apape emergency bila aku taknak apape pun mengganggu...

Tapi tu lah...

Bila aku on enset pun, enset aku tetap silent jugak apahal? Baik biar je flight mode sampai bila2... Sape je pun nak contact aku kan?

Abang aku? Family dia? Takde ape yang penting sekarang.

1 comment:

epalejau said...

ko ni..
aku bukan tanak meset ko,
tapi aku pun tgh takde mood..
kehkehkeh..
smue meset orang aku tak jawab..

nnt-nnt aku dan ko ada mood,
dan ada credit sama,
kita mset2 eh?:)