Thursday, February 4, 2010

Jonny Pegi "Spa"

Harini macam sia2 je pegi kelas awal2. Sekali kelas cancel. Kelas En. Zul la. Thanesh call dia kenapa cancel kelas? Dia boleh jawap:

"Saya tak buat kelas sebab risau EAC terjah kelas saya nanti. Ala, nanti saya buat la kelas ganti."

Chehhhh~~~!!!

Power gila dorang sampai kebanyakkan kelas pagi2 semua cancel sebab lecturer2 cuak. Lepas tu student lepak berpeleseran dekat cafe. Cuma kelas Prof2 je jalan. Tu aku tak pasti kenapa. Tapi memang style la. Siap lab pun takde!! Pastu join Fazar, Din ngan sape tu nama dia makan kat Kampung.

Lepas tu aku malas nak lepak tunggu kelas pukul 2 nanti. Lepak jap ngan Fazar, pastu berambosss... Siap cakap malas nak datang kelas kul 2 nanti. Ye la. Lepak umah lagi beshhh...

Dah balik tu, sampai betul2 depan kedai moto paling besau kat CIMB Kuala Selangor tu, nak plak la moto aku jem tiba2. Pastu tayar blakang pun macam takde angin. Ahh, sudah... Dari aku plan nak bawak Jonny tu ber-"spa2" hari Sabtu, dah kena seret dia pegi kedai tuh.

Spa Jonny - Tukar segala2 yang dah season sebab tuan dia mengabaikan kesihatan dia selama setahun.

Banyak jugak yang barai. Paling tak tahan bearing tayar pun tahap hancus. Melayang jugak bajet aku... Takyah tau aa brape... Huhu... Yang penting skang tayar dah up guna tubeless dan ada rim yang cantek.

Balik umah. Online jap. Tapi bosan gila plak. Tambah plak teringat azam tamau ponteng kelas Prof... Langsung pecut pegi kelas pukul 2 tu. Pherghh... Sensasi bawak moto bertayar baru punya la best. Sampai meter cecah 140 km/j pun tak sedar. Nasib baik takde polis berkeliaran.

Minggu depan usya helmet baru plak. Lepas kemas-kini bajet. Ngahaha... Sila jangan bagitau Incik Asrul Akmal ye. Nanti dia bising =)

Jonny dengan tayar + rim baru. Tak sempat edit sebab laptop pun sibuk nak buat hal.

EAC - Engineering Acreditation Council.

2 comments:

Legasi Piston Pecah said...

pergh..tubeless...kene paku ok jek ek..haha

Aslina said...

::legasi piston pecah::
ye...hehehhh!!