Saturday, December 5, 2009

Dark Side #1: Kenapa Aku Takut Commit Serious Relationship

Entry ke-300.
Gila pathetic punye tajuk. =)
Woi...Woi...Ni kisah benar ok?
Persoalan kat tajuk tu jugak menyebabkan punca utama kenapa takde terdapat entry seperti kuar dating atau bergambar entah apape dengan manusia2 yang dilabel dengan cop "buah hati pengarang jantung" atau "boifreng" atau apape yang sewaktu dengannye.
Bagi sesape yang ada follow citer jiwang hangit aku yang sampai 4 part tu [part 1, part 2, part 3 dan part 4] maybe tu je la kot citer jiwang paling sempoi yang pernah terdapat dalam blog aku. Hahahaaa... Ekceli bangga jugak la kan sebab ade jugak rupenye citer2 berunsur jiwang hangit dalam blog aku. Hahahaaa...
Berbalik pade statement dark side tu. Selain dari quad-logy citer tu, lepas tu aku memang single sampai skang. Kalo ada ter-kapel pun just-for-fun. Secara runcit2. Sekadar nak menyedapkan hati orang lain yang rasa kalo ko tak couple, ko memang loser. Kadang2 aku menggunakan kawan2 sebagai mangsa menyamar jadik balak aku. Sori la woi. Terpaksa. Tapi korang pun suka je kan? Hahahaa...
Sebenarnye ade citer lain lepas aku off ngan first love aku tu. Tapi pada masa tu jugak ade someone yang aku rasa mental dier up-side-down sudah obses gila dengan aku. Dier stalk aku tahap lembu2 (baca: kaw2) punya. Mana aku pegi, ape aku buat, even aku pegi jamban sekalipun dier tau. Huwaaa~~!!! Mental gila...
Tambah horror lagi he nearly KILLED ME!!!! 2 times. Alasannya? "If I couldn't have u as my love, then none can ever have u as their's." Babi. Orang lain maybe pikir tu sume sweet. Tapi aku yang mengalaminye, percayala, memang trauma seumur hidup. How depress I am, camne aku hidup bergantung dengan sedative for almost 1 year, hanya orang2 yang jaga aku pada masa tu je tau betapa gilanya aku masa tu... Nearly commit suicide jugak la aku ni... The good thing is, I managed to keep all this secret from my parents until their last day living. What did that guy done that nearly killed me? Biarlah rahsia.
Lepas aku dah tak jumpe orang itu... Aku pulih la sikit, tapi aku dah bertukar plak. Jadik pengkid. Tapi pengkid versi kiut seperti dalam entry ini. Arwah ayah aku perasan perubahan aku. Tapi kire bersyukur la sebab dier bukan jenis macam parents orang lain bile tau anak bermasalah terus pukul teruk2 tanpe sebab. Dier punye style cukup la dengan psiko aku depan arwah mama yang tengah terbaring tu. Cukup buat aku menangis, pikir balik hala tuju hidup dan berubah macam sekarang.
Lepas tu aku da malas nak caye lelaki. Tak dinafikan setakat minat2, syok sendiri, saja suka2 tu tetap ada, tapi takde berharap sangat orang tu suka aku balik atau nak spend rest of my life dengan sapa2 lebih2 lagi lepas tau what did that guy do to kill me. Sebab tu kalo kapel pun asik clash je. Sampai berpuluh2 kali la. Nak plak ex2 aku semua jenis tak boleh terima kawan2 baik aku semua terdiri dari kaum sejenis dorang jugak. Cuba bagitau aku macam mana nak buat untuk aku berada dalam environment semua pompuan seperti zaman2 sekolah menengah dulu pada masa sekarang ni?
Now rasa free gila lah. Suka hati nak kuar ngan sape2 pun. Suka hati nak msg dengan sape2 pun. Suka hati nak ber-lahling2, ber-sayang2 dengan sape2 pun. None cares. Best doww single. Got more time to spend with kawan2, Jonny, laptop ini dan internet. =)
Dan aku cuma akan percaya someone betul2 serious ngan aku lepas dier nikah ngan aku. Setakat kata couple, janji macam2, tak jalan beb. Ada brani?
Nota kaki: Jangan sape2 gatal mulut nak tanye kenapa aku single lepas baca entry ni ok?

2 comments:

epalejau said...

em..
laki..
lepas nikah tu pun lom tentu lagi kesetiaannya..

Aslina said...

::hadra::
tu takut =)
maklum la sejak takde sape2 nak mengadu ni kan?