Friday, December 18, 2009

Rambut Aku Dah Panjang Gile2


Tu je aku nak citer. Saja letak gamba muke macam emo. Sebab cari disc kosong keliling bilik tapi tak jumpa2. Bengong betul. Entah sape dah makan disc tu time2 lapar tengah2 malam.

Ni FIRST TIME aku membela rambut secara berleluasa. Rekod tak gunting2 sejak 3 tahun lepas. Kalau arwah ada ni, mesti dia kagum ngan aku. Marah betul dia masa aku potong rambut ala2 abang2 askar 3 tahun lepas. Nasib baik tak kena pukul.

Sapa nak ngorat aku? Tawaran dibuka sekarang.

4 comments:

sharksuke said...

waaaa.
3 thun xpotong yer
panjang mn dh ler tue
kalu ajak dating mlm2 nie mau suma lari
hehehe
simpan jer lagi
leh masuk book of record

aslina yang gojes said...

::sharsuke::
rambut aku kerinting ikal...tak nampak la seram sangat... =)

Legasi Piston Pecah said...

ko belum tgk lagi rambut aku...bkn kate pjg dan tebal saje...tapi juga ada penghuni kot..hoho

aslina yang gojes said...

::piston pecah::
sape plak menghuni rambut ko? kene bayar sewa bulan2 tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...