Friday, December 18, 2009

Rambut Aku Dah Panjang Gile2


Tu je aku nak citer. Saja letak gamba muke macam emo. Sebab cari disc kosong keliling bilik tapi tak jumpa2. Bengong betul. Entah sape dah makan disc tu time2 lapar tengah2 malam.

Ni FIRST TIME aku membela rambut secara berleluasa. Rekod tak gunting2 sejak 3 tahun lepas. Kalau arwah ada ni, mesti dia kagum ngan aku. Marah betul dia masa aku potong rambut ala2 abang2 askar 3 tahun lepas. Nasib baik tak kena pukul.

Sapa nak ngorat aku? Tawaran dibuka sekarang.
Post a Comment