Monday, December 21, 2009

Apahal?

Aku confuse ni.
Aku rasa takde la sampai tahap hari2 aku pegi beli burger.

Baru 3x aku beli kat stall yang sama dalam tempoh 4 bulan aku kat Penang ni.
Kalo ada lain2 pun aku biasa suh Mirul je belikan kat aku.
Malas nak kuar.

Tapi tadi dari jauh lagi aku brader tu dah sound aku...

"Haa... Yang kat atas moto tu burger daging special satu kan?"

Pherhh... Sungguh tak penyabar. Gile bai semua pandang tengok aku. Macam la aku regular customer. Drop my water face sungguh laa... Aku tak kisah kalo dier nak ingat customer kalo hari2 atau at least selalu la pegi stall dier beli burger. Sama macam aku keje kat kedai makan dulu. Sebab regular customer tu hari2 datang beli. Tapi tak gemuk2 pulak dia makan nasik ayam hari2. Haihh...

Ada 2 kemungkinan je.

  1. Dier still ingat aku adalah manusia yang memang takkan bagi no tepon kat dia. Ko takde hal nak call/SMS aku, ape jadah aku nak bagi no fon, ye tak? Lain la ko buat delivery. Senang2 hati aku call mintak burger delivery ke umah.

  2. Adakah aku pakai baju yang warne sama setiap kali rasa nak pegi beli burger?


P/S: Sesape yang baru kenal aku tu, jangan la anda berharap nak dapat no fon aku lepas tanya nama. Yang mana2 aku kenal online ni pun semua amik masa setahun untuk jadik kawan aku baru aku passing no fon. Itu pun sebab ada hal. Kalo takde hal, better contact aku kat YM sudah. Jangan nak mengada2.

6 comments:

epalejau said...

camne aku leh dapat no pon ko eh?
konpius..
hehe..


sebab gath tu ke?

Aslina said...

::hadra::
ha'ah...sebab gath tu...kira ada hal jugak la kan?

nurain rodze said...

kahakahah .
tgh gelak besau

syazana amira said...

hehe.. ;)

profwacko said...

SEDAP tak burger tu??

Aslina said...

::nurain rodzie::
cover aa sikit gelak weh...ahaha...

::sya_am::
=)

::rezan::
sedap aa wey...orang lain burger spacial dapat cheese separuh...aku burger special dapat cheese sekeping ok? dengan roti yang super garing lagi...