Saturday, December 12, 2009

Takziah

Terkezut aku bile tatap muka depan surat khabar pagi ni tengok keta remuk teruk dengan caption yang sangat mendukacitakan. Lebey terkezut bila baca nama pengantin pompuan yang malang tu... Sedihnya rasa... Harap dier tabah la hadapi dugaan camni...


Pengantin pompuan yang malang tu adalah adik kepada ex-classmate aku, Teh Amelia Syazwani. Sian ngan Teh Affifah tu... Kepada sape2 ex-BESERIAN a.k.a MRSM Beseri yang kurang jelas sape dorang ni, meh nak bagitau, Teh Amelia batch 17 ye. Budak akaun, kelas N dan homeroom N1. Adik beliau plak aku rasa budak bio kot. Tapi memang confirm la junior batch 18...

Dari sumber lain yang aku dapat tau, arwah adalah ex-MRSM Langkawi.

Takziah buat dorang.

Al-fatihah...

3 comments:

♥miszluna™ said...

kesian nye..


alfatihah..

ajal bile2 pn kite x tahu

aslina said...

::♥miszluna™::
huhu...tau takpe...baru semalam feeling2 rindu kat arwah mak + ayah...sekali harini kuar berita yang sedih camni...

amirah said...

tatau pun yg teh afifah tu adik teh amelia..mmg sedey gila lah..xpe,doakan yg terbaik utk dia..al-fatihah buat semua arwah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...