Monday, December 14, 2009

Random #8

Hmm... Lately kat umah aku lebih suka duduk sorang2 dalam bilik ngadap laptop dan segala macam game yang ada dalam fesbuk ni. Tah la. Takde mood nak join orang2 kat luar tu tengok tv laa... Makan or apape je la. Serious takde mood. Kalo aku kuar pun sebab lapar yang btol2 punye lapar. Last2 aku cuma minum milo + nestum je. Bukan diet, tapi tah...

Pastu bila bosan, kuar ngan Jonny. Entah mana2 je kitorang pusing2. Sampai la semalam... Hajar ajak aku kuar ngan family dier. Pegi Gurney Plaza tengok movie. Masa tu tak sure la lagi movie ape... Tapi mesti jenis sopan2 coz Mak Cik Sarah pun ikut. Yusry pun masih bawah umo. =)

Dari aku tamau tengok citer 2012 tu, last2 semalam tertengok jugak kan. Haha. Neway ok la citer tu... Bende disaster sume real. Rasa macam kitorang ada dalam tu pun ye jugak pasal Hajar salah pilih seat. Selambe je pilih 3 row dari depan. Haha. Bapak aa thrill... Cuma sux bila kecoh la iklan cakap mende tu kiamat konon2. Kalo kiamat, apsal ade survivor plak kan?

Ekceli lama la jugak tak jumpe Hajar ni since raya haritu... Mak dier yang rindu sangat nak jumpe aku sebenarnye. Huhu. Touching jugak la sebab aku pun da takde mak kan... Cuma mak dier bising sikit la cakap aku makin kurus... Nasib baik la masih comel =)

Aku kurus ke?

Maybe sebab tak amik kisah pasal makan2 kot. Bila kuar je baru makan. Sejak lepas praktikal ni la. Entah. Macam takde sape je peduli aku makan ke tak. Aku pun tak kisah. Asal aku tak mati sudah la. Lagipun semenjak-dua menjak ni, ape pun aku buat mesti nampak muke arwah ayah. Takleh la. Sedih gila. So, aku banyak abehkan masa dalam bilik surf internet ngan men game je. Nak bagi ilang sedih. Tak pun pegi ngusik kawan2 tengah YM...

Sesungguhnye... Aku sangat2 rindu kat parents aku. Takde boifreng pun takpe. Malas nak rindu kat orang lain. Rindu sangat kat parents aku... Lagipun aku rasa orang2 dalam umah ni pun macam tak amik kisah sangat kan pasal aku...

Tah la...Kadang2 feel like tak wujud je dalam umah ni. Ye la, sape nak sembang ngan aku kan? Ada orang tu lagi prefer bazir kredit call2 orang lain dari sembang dengan yang depan mata ni. Lagi sorang plak selalu letih2 balik keje, tido je kejenye. Apa2 hal pun semua main SMS je. Yang kecik2 ni plak entah asik bergaduh jerit2 je. Sampai naik rimas aku. Yang aku sure sayang betul ngan aku sampai tamau berenggang ngan aku cuma Aiman.

Kalo ada arwah mak atau ayah, mesti dorang rajin layan aku bercakap2 ni.

Rindunyaa...

No comments: