Friday, December 4, 2009

Vocab ++

Dier tak pelat. Dier tahun depan dah darjah 1. Dier boleh cakap betul2. Hobi adalah menyanyi dan bercerita... Cakap je nak citer ape... Upin Ipin? Hagemaru? Semua dia boleh story sambil pejam mata siap dengan pakej ajuk suara lagi. Hebat gampang la senang citer. 

Tapi pagi2 tadi...


Aku: Kakakk~~~!!! Un (Mirul) mana?

Hasni: Haaa??

Aku: Un manaa?

Hasni: Dia pi kututakaan!!!

Aku: Apaa?!!

Hasni: KUTUTAKAANNN!!! Acik nii pekak la...Tak nampak ke orang tengah sibuk niii?!!


Puas aku pikir ape jadah mende "KUTUTAKAAN" ni... Mati2 la aku ingatkan ade tempat baru dengan nama cenggitu kat area2 umah aku ni... Rupanya KUTUTAKAAN = PERPUSTAKAAN.

Hmm...Agak2 korang apa masalah dier ni sebenarnye?

4 comments:

nurain rodze said...

wakaka .. wakaka ,

adik ain pun lebih kurang mcm nie gak .

pelat ouh pelat ..
hahaha

Aslina said...

::nurain rodze::
dier tak pelat pun...cuma certain perkataan tu dier takleh nak sebut laju2...lain macam betul bunyinye...

Legasi Piston Pecah said...

lidah die pendek lagi kot...

Aslina said...

::piston pecah::
hahaha...maybe...