Thursday, December 17, 2009

Tajuk Apa Ni?

Uhh... Messy gila... Gambar terakhir pc antik kaler putih milik abang aku sebelum berpindah milik ke kawan dier.Nama je milik abang aku...Tapi yang tukang gunanya adalah aku. Antik dowh pc nih. Banyak berjasa kat aku since aku form 1. Bayangkan la berapa tahun punya pakai. PC ni jugak la selalu kene pukul ngan aku bila hang atau tamau on. Uhh... Sedih gila la nak berpisah dengan beliau...

Sekarang beliau masih lagi dalam proses format2. Dan install OS baru, application free2... Hmm...Semoga dier berbahagia dengan tuan baru lepas ni. Harap2 juga tuan baru tu tak berapa kejam macam aku. Harap2 tuan baru tu jugak takkan simpan "benda bukan2" kat dalam tu. Ehem. *Tiba2 sakit tekak*

P/S: CD sepah2 tu semua ori ok? CD hardware laptop tu pun ada... Laptop lama2 aku yang hilang ada, kamera baru, kamera hilang, semua2 la ada... Aku mengalami masalah nak cari CD2 asal untuk pc ni.

No comments: