Tuesday, December 15, 2009

Milo Dan Aku

Dari kecik2 sampai la skang aku suka milo. Tak kira la cemana rupa bentuk milo tu. Sama ada dalam bentuk cecair, serbuk, pepejal ataupun gas (ada ke?)

Dan sangat2 hafal lagu Milo...

"Minum milo anda jadi sihat dan kuat!!"


Tapi apsal skang asal aku minum milo je mesti sakit perut... Dah tu motto dorang tu, membesar sihat dan kuat langsung takde applicable kat aku. Sebab ramai sangat komplen tinggi aku stok2 zaman dulu2... Tak besar2 walaupun dah bertahun dorang tak jumpe aku. Takde perubahan.

Aku rasa milo ni tipu aku la.

Rasa macam nak saman plak. Muahaha~~!!!
Post a Comment