Tuesday, December 15, 2009

Milo Dan Aku

Dari kecik2 sampai la skang aku suka milo. Tak kira la cemana rupa bentuk milo tu. Sama ada dalam bentuk cecair, serbuk, pepejal ataupun gas (ada ke?)

Dan sangat2 hafal lagu Milo...

"Minum milo anda jadi sihat dan kuat!!"


Tapi apsal skang asal aku minum milo je mesti sakit perut... Dah tu motto dorang tu, membesar sihat dan kuat langsung takde applicable kat aku. Sebab ramai sangat komplen tinggi aku stok2 zaman dulu2... Tak besar2 walaupun dah bertahun dorang tak jumpe aku. Takde perubahan.

Aku rasa milo ni tipu aku la.

Rasa macam nak saman plak. Muahaha~~!!!

3 comments:

Diarihatiku1976 said...

wakakka.. lawak ler ko ni...

epalejau said...

sama ngan aku.
g mana2 je asik nak minom milo.
order je, asik milo aes..
order je asek iced milo..
sampai akak aku penah marah,
kalo nak minom milo, kat ruma bleh wat sndirik.
cuba pesan aer len. haih..

org nak minom milo pun kna marah..

aslina said...

::diarihatiku1976::
kisah benar ni kak...hehe...


::hadra::
cuba ko pesan horlick ais plak...ok tak? tak pun neslo ke...tak pun horlicks campo milo ke...haha...banyak plak pilihan kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...