Thursday, December 3, 2009

Nidji - Jangan Lupakan



Hah! Setahun lebih aku melilau cari lagu ni sebab ter-suka dengan caller ringtone orang tu. Sape ade fesbuk tau la agaknye sape yang aku mention tu sebab beriye aku post di dinding fesbuk beliau. =) Hehe...Kemain suke lagi dah dapat cari tajuk caller ringtone tu...Siap download lagi... Lepas ni takyah miskol2 sampai 72x semata2 nak tunggu lagu tu kuar.

Layan je la. Walaupun sebenarnye aku agak susah untuk adapt dengan lagu2 dari Indonesia... Tapi suke sangat ngan lagu ni. Sape suruh orang itu ade caller ringtone lagu ni kan? Tahan je la perangai aku miskol2 tak kire mase ngan tempat. Nasib baik la masa praktikal haritu bz sampai nak antar SMS sekali sehari pun tak sempat =)

Mari menyanyi...

Would it be nice to hold you... Would it be nice to take you home... Would it be nice to kiss you... Ku mohon untuk tetap tinggal dan jangan engkau pergi lagi... Bernyanyilah nananananaa... Bernyanyilah untuk dia yang kurindukan..~~
Suke gile la part nih~~!!! =) Gi mampos la suare sumbang-mambang pun. Hihi!!
Post a Comment