Wednesday, December 9, 2009

Random #5

Nasib baik la aku pompuan. Complicated rupanya procedure nak kawen ni kan? Baru berangan nak kawen ngan warga luar dari Penang. Contoh? Ada 14 negeri dalam Malaysia dan 3 Wilayah. Tolong list senirik ok?

Kenapa begitu? Sila pegi LINK INI untuk maklumat lanjut.

Mantot, thanks, bro!!

BTW, aku masih tertanya2... Kalo dah procedure cenggini punye panjang + complicated + memerlukan perbelanjaan yang boleh tahan banyak... Kenapa still banyak kes cerai ah? Tak rasa rugi ke? Huhu...

Kumpul duit nak kawen, kumpul duit untuk tampung kuarge, kumpul duit untuk macam2. Nak cerai pun kene kumpul duit jugak kot...Sanggup aku tak kawen camni sebab taknak nyusahkan orang. Huhu...

Apapun, mujur jugak la aku masih lagi perempuan. =)

P/S: Aku memang 'play-safe' kan kalo bab2 gini walaupun tuan blog tu awal2 dah bagi permission untuk kopipes dan sebarkan kepada kawan2?

No comments: