Friday, December 11, 2009

Lepas 6 Bulan Mencari =(

Rindu gila nak makan kuay teow th'ng... 6 bulan tu tercari2 kat mana la gerangan kuay teow th'ng yang arwah ayah selalu beli...Katanya dekat2 sekolah menengah. Last2 jumpe la jugak kan... Cuma selama ni tak berani beli je takut tak sama.

Penuh semangkuk...Baik gile pakcik tu =)

Tapi sebab tadi teringin sangat, so beli la. Ingatkan aku sorang je yang rindu nak makan kuay teow th'ng untuk sarapan tu...Rupanya minah ni pun sama... Takpe, next time aku pegi beli, nak mintak kuay teow lebih...

Peminat kuay teow th'ng untuk sarapan =)

Rindunya kat arwah...

Mujur la ade Jonny... Bleh jugak ronda2 cari makanan2 yang arwah selalu beli untuk sarapan... Huhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...