Tuesday, December 22, 2009

Pengumuman

Btol ke aku eja tu? Asal bunyinye ade dah la kan?

Kat sini aku nak buat pengumuman yang blog ni takkan ber-update dari 23 Disember 2009 sampai la 27 Disember 2009. Alaa...Korang kisah ape ye dok update ke tidak kan... Sebab banyak sangat dah update dari aku ni kan? Lagipun malas plak nak buat schedule entry. Nanti tak fresh la.

Adapun punca aku tak update tu bukan la sebab mogok ke ape... Tapi sebab pegi honeymoon holiday dengan kuarge terchenta nun jauh kat Singapore. Huh... Mati la kan, trip pegi Terengganu dulu tu pun tak update2... Ni kan plak dah tambah tempat pegi cuti2 plak kan?

Bukan tamau citer, cumanya malas nak upload gambar je... Edit? Lagi la malassss~~~

Oleh itu segala persoalan mengenai apa yang terjadi pada 23 Disember 2009 tu terjawap sudah. Pandai2 je kawan2 aku buat citer aku bertunang la, kawen la semua kat fesbuk tu... Sesungguhnye jawapan korang jauh menyimpang ok? Dan hampir2 jugak membuatkan saham aku jatuh menjunam.

Oh, ye sepeninggalan aku nih, segala cafe aku, kebun, akuarium pe jadah game tu semua aku dah mintak orang jagekan [gegeh ok?]. Dun worry, aku dah janji nak rasuah upah dier. Kalo nampak aku online kat fesbuk tu tentunya bukan aku ok? =)

Untuk menghilangkan rindu korang tu, terimalah lagu ni. Penat wo pilih tajuk paling rare dan ada muka Sofea Jane dalam video clip ni.


Boleh karaoke ramai2. Nak pilih lagu lain pun buleh.

3 comments:

Diarihatiku1976 said...

wah.. merindulah saya lepas ni.. ahahskss

epalejau said...

kompem aku tak curik..
heheh..
sebab aku tak reti men game tuh.

taking care, dear..
cuti2 tu ingat2 la sms aku update..
yg menjeleskan sahaja ok?
:)

Aslina said...

::Diarihatiku1976::
rindu ke? ehehe... saye pun rindu jugak~~

::hadra::
kena sms ke? aku letak flight mode sebaik saja sampai kat sana sampai la da masuk border melesia balik baru on =)