Tuesday, March 3, 2009

Transformers!!

Ni bukan nak ulas pasal katun transformers kat tv tu...

Tapi lebih kepada mengimbas kenangan silam...
Aku yang 4 tahun lepas dan skang...
Sume ni gara2 entry Kak Syima yang ini la...Dah aku pun tibe2 teringat kisah transformasi aku yang ni...Huhu...Dulu memang la jahilliah habes...Skang pun bukan lebih baik sangat...At least bile dah share ngan korang ni aku rase korang akan lebih mengenali aku lagi...Dengan lebih mendalam kot? Haha~

Ni aku 4 tahun lepas...
Zaman2 jahilliah dulu ni...Berubah begini sebab satu kes...Ah...Lupakan saja hal itu...Ramai jugak pompuan yang tergoda ngan "kekacakkan" aku satu masa dulu...Tapi sayangnye aku tak macam pengkid lain...Aku kurang duit dan kurang tinggi...Lebih kurang macam Amir dalam Raja Lawak tu la! Tapi hensemkan? Sila muntah jika sudah bersedia.

P/S: Lengan gebu kat sebelah tu, yg lengan baju kaler kuning tu, Salma punye...



Ni aku skang...Dah 4 tahun tapi rambut aku masih panjang ni je...Aku nak rambut panjang cam Lan vokalis Kristal tu...Bapak jeles aku tengok panjang rambut dia...
Perbezaan lain dalam gambar ini adalah...Aku semakin chubby...Owhh~~!!! Tidakkkkk~~!!!! Sekarang lebih grrrlish. Tapi itulah...Setiap perubahan aku pastinye bakal mengundang gelak yang hebat dari kawan2 yang penah kenal aku dari dulu dan sekarang...

Ape yang pasti, setiap manusia pasti akan berubah...

P/S: Gambar second tu aku baru je snap tadi...Letih2 buat esemen...Aku snap la gambar sepam-dua...

Oh,ye...Citer pasal kes ape yang telah terjadi pada aku 4 tahun lepas sampai aku berubah dengan begitu drastik tu...Off record ye? Biar la aku dan individu2 yang aku percaya je yang tahu. Tak perlu untuk dikongsikan bersama2 satu dunia maya. Ecewahh ayat... Hehe~~!!
Post a Comment