Saturday, March 14, 2009

Buah Hati Baru

Ape? Ingat awek ganas-tapi-hati-mau-baik macam aku takde pakwe ke?

Haha!! Sah korang pening2 kan sape la jejaka malang yang berjaye menawan hati aku nih...
Takkk...Salahhh...Dier bukan spesis manusia.
Dier adalah...

Jeng...Jeng...Jengggg~~!!!


Ni la buah hati aku skang. Tak rock la bercinta sesame manusia. Bercinta ngan moto lagi best. Dier tak komplen pun bile berat badan aku dah naik. Haishhh~~!!

Statement ini telah membuatkan Incik Vostro telah berkecil hati dan serta-merta hang walau beberapa kali telah restart.




Pemberitahuan:

Kepada jejaka2 di luar sana...I masih single. Sila isi borang A, borang J, borang E, borang K dan borang I untuk memohon. Tak lupa juga sertakan penyata akaun dan slip gaji untuk 6 bulan berturut2 termasuk yang terkini...


Mwahaha~~!!!
Post a Comment