Friday, March 13, 2009

Tag Mengorek Rahsia Peribadi Part 2

Tag ni juge dari Kak Syima. Oleh itu boleh la korang nak consider sebagai sambungan tag "Mengorek Rahsia Peribadi Part 1" dulu2 tu...Ecehhh...Macam dah lama sangat jek...Aku tengah takde mood nak study...So, aku telah habiskan mase jawap tag ni dan terus publish. So, jgn terkejut plak sebab satu harini banyak plak tag aku publish...Huhu...

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
    WALLET!!! Dalam tu macam2 adaaaa~~!!! Takleh idup tanpa wallet...


Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
    Laptop...5 tahun lepas. Tapi dah kene curi...Waaa~~!! [bukan soal duit tak berkat, ok?]


Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
    Eh? Aku akan kawen ke nanti? Haha...Aku impikan nak kawen kat atas kapal...Tengah2 laut...Sapa mabuk laut aku takmo jemput...Ini serius!! [gaya Ming Ming Wonderpets]


Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
    Apa ni? Tibe2 tanye pasal hubungan? Dengan sape? Kalo ngan skandal aku tu...Forever la kot...Nama pun skandal...Lagipun dier best, smart, ensem dan sebagainye.


Adakah anda dilamun cinta?
    Aku terpakse ngaku yang currently aku dilamun cinta ngan skandal senirik...-sigh-


Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
    Kafe fakulti bleh kire sebagai restoran ke? Skang dorang dah pasang langsir. Nampak seperti restoran.Eh? Makan malam ke? Huhu...Makan malam last kat Food Court Tesco Kuala Selangor. Food court pun restoran jugak kan?


Namakan buku terakhir yang kamu beli?
    Buku Computer Control Instrumentation yang fotostet punye dari Tok Batin


Apakah nama penuh kamu?
    Kene bagitau ke? Baik korang tanye Jumie


Kamu lebih senang ngan mak atau ayah?
    Aku lebih senang ngan mama. Pembetulan. Arwah mama. Skang dier dah takde. Tak bermakna aku lebih senang ngan bapak aku. Dier tegas dan takleh nak terima pemikiran aku kadang2. So, skang aku lebih rapat ngan abang aku.


Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
    Grant Imahara


Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
  1. Mark Royston
  2. Ahmad Fauzi Ahmad [skandal kire cam sahabat gak kan?]
  3. Kak Syima [osmet,harus laa!!-saje takmo letak name penuh- =p]
  4. Norazim Naim
  5. Dzulfadli Dzulkifli
  6. Bazilah Anuar
  7. Jumizah Samsudin
  8. Maisura Masruhim


Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
    Ape punye soklan ni? Aku kan kedekut? Ape jadah aku nak antar baju2 sume pegi dobi?Aku rela beli mesin basuh dari antar baju gi dobi...Silap2 haribulan, aku buat dobi senirik kat umah aku...Tapi jenis layan diri la...Tak kuase aku nak basuhkan untuk orang lain! Aku basuh baju senirik. Gune mesin basuh la. Gunakan kemudahan yang ada, ok?


Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi?
    Nak pegi Bikini Bottom. Err...Sape ader direction nak ke sana?


Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu?
    5 je? Apahal tak 15?

    1. Kaki dier terseliuh dan bengkak teruk baru2 ni.
    2. Very outspoken person.
    3. Osmet aku yang paling sempoi kat dunia.
    4. Beriye nak diet tapi tak brape serius [Mampus aku kene smackdown nanti]
    5. Sangat obses dengan blog.


Perkara yang amat saya gilai?
  • Gadgets
  • Keta Fauzi [tuan dier tak bape sangat, tapi ada la sikit]
  • Blog sikit2
  • Pegi kelas
  • Tido
  • Makan


Pelukan atau ciuman?

    2-2 boleh? Tapi lebih kepade ciuman la kot. I`m a very great kisser u know [OMG!!]


8 perkataan yang sering diucapkan?

  1. Wak luu!!
  2. Holla!!
  3. Ah, sudahhh~~!!
  4. Lantak la~~!!
  5. Apahal?
  6. Blah la weyy!!
  7. Tengok la.
  8. Sengal~!!


8 buah buku yang paling baru dibaca?

    Aku? Baca buku? 8 pulak tu? 1 pun belum tentu aku boleh abehkan...Zaman kadet dulu layan ah baca novel pasal majority satu intake hantu novel...Leh men tukar2...Skang apahal nak bace buku? Orang zaman batu boleh la bace buku...Aku skang layan e-journal ngan e-book jek...Tu takleh masuk kategori "beberapa buah buku"...Kene sebut "beberapa set e-book". So, takleh jawap sebab tak menepati kehendak soklan.


Orang untuk di tag

    Macam tag yang sebelum nih. Sape2 yang rasa dier berani je boleh jawap tag nih. Kalo sape2 ader penyakit lemah jantung, lemah semangat atau lemah tenaga batin...Jangan ngade2 nak jawap, ok?

5 comments:

Huda Luna said...

pjg nye tag nih..

Aslina said...

::♥.misz luna.™::
mana ader panjang...blank banyak memang lah...ekeke...

~Cinta Cukulet~ said...

kalau lemah lutut boleh jawab tak?hehe

Signorina Syima said...

dilamun cinta ngn skandal huhuhuhu..

akak keturunan tak mabuk laut sila panggil akak utk ke majlis perkahwinan anda...

tak bole blah buat kat tgh laut... cut cost betull... bot kecik ke, kapal perang navy nak buat majlis?? hehehhee

Aslina said...

::cinta cukulet::
kalo lemah lutut no hal la nak jawap...lain la anda taip ngan lutut...tu takleh jawap la ini tag...nanti ketar2 lutut nak taip banyak2 camni...

::kak syima::
tu lah...susah2 jek terjatuh cinta sama dier nih...camno nih?

laut takyah sewa...kalo kawen gune kapal navy...dah tentu2 takyah bayar sewa jugak...memang cut cost. saya mesti pilih!!!