Tuesday, March 17, 2009

Huhuhu~~!!!

Entah apsal tah...Tiba2 aku rasa cat baru blog aku ni suram nak mati...Aku bukak blog aku pun dah rasa setengah mati...Ape lagi pelawat2 yang datang melawat...Mesti rasa seumapama melawat orang mati...Walaupun nampak begitu meriah dengan rama2 berkeliaran kat situ...Huhu...

Rasa nak tukar lagi...

Tapi tengah bermalas-malasan lagi...

Waaa~~!!! Nampaknye hijau telah memberi effect malas yang terlampau kepada aku...

++++Sori takde gamba...Rase seram plak nak letak gamba mayat kat sini++++

6 comments:

siti_z0wiah said...

weh..nk bca k0 punya p0st kt bl0g ni...

5 min baru kua..

kl0 x tulisan still hitam ngn backgr0und...

kecuali kl0 ku highligt..
dapat la bca dgn aman..huhu

tp bla kua cat ijau..x nampak suram p0n..hahaha..

i.am.belle said...

lebih baik bhgn entri tu warna yg terang ;>

aslina said...

::siti_zowiah::
hehe...kdg2 memang dier lambat load...so...kalo tak saba2 sile highlight senirik...ekeke...

::belle::
huhu...nak tuko sume terus...kalo kaler terang kang takleh bace plak...

i.am.belle said...

maksud aku layout bhgn entri kasi terang (putih), tulisan biorla itam. hohoho ;p

~Cinta Cukulet~ said...

dah mati pun...erkkkk hahahahaha

aslina said...

::belle::
tu lah...akan diusahakan...huhu...tengah malas2 lagi...tibe2 dapat projek plak menimbun...huhuhu...

::cinta cukulet::
innalillahhh... :,(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...