Sunday, March 15, 2009

Oh, Sungguh Seram...OK?!!!

Berpeluh2 aku bile bangun dari tido tadi...
Cepat2 aku check rambut aku...
Owhhh...Nasib baik rambut aku masih ada, panjang dan lembut seperti biasa...

Boleh plak aku mimpi rambut aku yang panjang mengurai ni berkutu...
Tawu la rambut aku dah panjang...

Pastu plak rambut aku kene tarah dengan penuh emosi oleh orang ini plak lagi...
Tengok gambar situ cukup la...Gile seram!!

Choyyy~~!!!

Hmm...Patut la aku dapat nightmare cenggitu...
Syampu dengan conditioner aku dah abeh rupenye...Kene beli baru la nih...

Wawawawww...

Kesian korang kene bace entry buang mase camni...Ahaha!! Bile lagi nak kenekan korang,kan?

6 comments:

encik adi said...

owh edward scissorhand@@

~Cinta Cukulet~ said...

oitt..oittt..apesal buang masa nih?kata banyak asignment..apesal bleh update laju-laju nih?..(ayat org jeles hahaha)

aslina said...

::encik adi::
ha`ah...tibe2 termimpikan dier...hampeh betul...

::cinta cukulet::
minggu wat esemen dah abesss...tinggal nak presentation jek...haha...tu no hal...small matter...kuli2 boleh uruskan...wakaka!!

Signorina Syima said...

cis nak bagi tau shampoo abih je..??!!

buang masa 30 saat dah...

paiseh said...

edward tukang gunting ni weyh..!!
gua punye pujaan!

aslina said...

::kak syima::
30 saat? mengeja ke ape? haha~~!!!

::paiseh::
dier dulu pun idola gue jugak...tapi sejak dapat nightmare yang tak munasabah ni...dah terjejas la sikit minat gue terhadap dier...huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...