Friday, March 13, 2009

Tag Cari2 Gambar

Hah...Tag datang lagi...Kali ini melayang2 terbang dari Jumie...
Jom tengok apa yang dier nak nih...

Go to your photos folder in your computer.Go to the 6th folder of photos. Go to the 6th picture in that folder.Put the picture on your blog and description of it. Invite six friends to join the challenge.Link them in your blog and let them know they have been challenged.

Cakap banyak tak guna. Nah, tengok la senirik!!

Ni gambar ke-6 dalam folder ke-6...Folder ke-6 aku adalah koleksi gambar2 kapal Emma Mearsk yang aku Google untuk wat esemen Manufacturing Process dengan Sudin itu hari...Ni gambar enjin Emma Maersk. Emma Maersk adalah kapal kontena terbesar dalam dunia. Huhuhu...Detail korang leh pegi sini.






Walaupun dalam tag ni syarat kene tag 6 orang, tapi bile aku letak [x6] kat sebelah nama orang yang aku nak tag...Kire bersamaan la dengan 6 orang kan?

Aku nak tag Cik Cinta Cukulet [x6]

Tapi takyah jawap tag ni sampai 6x ye.

Hambik ko...Ikh3x!!
Post a Comment