Saturday, March 28, 2009

Aku Dah Addict!! Tolong~~!!!

Hah!! Korang ader fesbuk?Mesti ada kan...Tipu la kalo cakap takde...

Aku ader fesbuk nih. Dulu ala2 tak layan la fesbuk ni...Ape barang kan?
Sebenarnye banyak lagi social network lain yang aku join...Memang bersepah2 la... Siap ader kategori lagi...Untuk kawan2...Untuk gedik2...Untuk ngade2 sume cukup la. Tu kat side bar aku yang aku letak tagline "Kalau Ajak Semua Ni Join MLM...Kaya Dah Aku!!"Sume tu sume social network yang terdapat profile aku bertempek kat sana la tu. Jangan ragu2 atau segan2 nak add aku ye...Memang banyak sangat la social network aku join walaupun hakikatnye kat luar ni aku memang LANGSUNG TAK GEMOR NAK JUMPE ORANG~~!!

So, berbalik pade fesbuk. Dulu kemain ego tak layan la bagai sume ngan fesbuk nih. Tapi sebab ader 'betina hansuang' sibuk suh aku join fesbuk...Aku pun active la balik [dah lama register sebenarnye]. Tapi skang aku dah delete betina tu dari fesbuk aku. Sebab dier buat taik ngan aku. Ye, entry kali ni agak emo. Gile ape pinjam pat ratus kat aku sampai harini tak bayar balik? PAT RATUS ringgit beb!! Memang hansuang betina tu. 200 terakhir dier pinjam untuk tambah down payment keta cabuk dia. Sesape nampak keta plet nombor CAJ 6000 spesis viva kaler putih...Sila gores dan menang kereta itu sesedap hati, ok? Kak Syima tahu hal ini. Sebab sampai suatu ketika dier agak berasa pelik kenape 'betina hansuang' itu dah tak bertandang ke rumah kitorang. Aku plak setiap kali aku online YM...Sebelum aku delete dier...Aku tak lupa sumpah dier babi.

Okeh. Cukup citer pasal hansuang itu. Skang aku dah layan fesbuk dengan jayanya akibat pengaruh classmates aku. Sape lagi...Mark, Azim ngan Zul la. Aku skang dah addict dengan Mafia Wars. Sume berpunca dari dorang. Aku dah level 19 skang. Nah gambar wat bukti.

Tak perlu tanya apsal cash aku $0. Penat2 aku kumpul duit tu pastu mesti kene rompak ngan mangkuk mana tah. Suke-suki je nak rompak aku. So, untuk keselamatan...Aku simpan je kat bank. Huhu...Kan best kalo duit tu betul2 kite bleh claim kuarkan ke alam nyata. Kayo dah makcik ni ha~~!!

Haha~~!! Meh la sape2 ader fesbuk add aku cepat. Join family Mafia aku. Jangan plak korang gelak tengok nama tu. Tu nama memang tak komersial punya nama. Dah ramai sangat guna nama depan Don hape bende tah. Aku pun bercita2 la nak cuba yang lain. Skali tertaip plak menatang ini. TERTAIP ok?


Ahh...Pedulikkan!! Janji nampak cam ganas.

Ganas tak? Ganas tak? Sila takut cepat. Kalo tak aku sula korang sume ngan benet.

Camno nak ilangkan addict kat mende nih? Asal aku on fesbuk je mesti masuk sini. Skang ni orang YM aku pun dah tak brape nak layan sangat. Sibuk ngan natang nih. Seb baik jugak skang Fauzi pun dah jarang2 YM, sebab YM dier problem. Dier lebih suke call aku. Aku pun suke je nak jawap~~!!! Hohoho~~~!!!

No comments: