Wednesday, April 15, 2009

Sori La Kengkawan...

Kat sini aku nak mintak ampun dan mintak maap banyak2 kalo2 korang tension tengok sesekali aku update blog tahap Ekspress Rakyat.Kadang2 berulang-kali korang bukak page aku...Tapi haram takde update plak. Sampai berhari2 plak kan? Bukan hape...Bile tension camni la jadinye.

Aku jugak nak mintak maaf kalo dalam kesibukkan aku up entry yang kadang2 takde faedah langsung dan kadang2 macam haram je nih secara membuta-tuli sampai aku tak sempat nak melawat blog korang sume sambil meletakkan komen sedas-dua tanda aku dah ceroboh blog korang...Huh...Takde noktah plak kan...Aku mintak ampun banyak2.

Tu je la aku nak cakap. Sekarang aku meroyan lagi buat CAD. Sape2 nak tolong aku goreng report CAD ni sila contact aku segera. Aku juge meroyan pasal Incik Vostro masih lagi menderhaka kat aku. Dia kuar lagi blue screen tu.


Hadraaa...Adry cakap tu tanda2 hard disk aku dah kong...Alahaiii...Time2 busy macam wakil rakyat camni la laptop ni nak buat hal...Time2 sengkek2 tahap papa kedana ni jugak la macam2 kene tukar...Ada sapa2 baik hati nak sedekah aku sebijik Compaq ke...Lagi bagus bagi aku sebijik MAC...Senang sikit hidup aku...Huwaaaa~~~~!!!!!

Aku takmo jadik engineer la camni...Nak jadik salesgirl je la...Cashier je ke...Takyah buat esemen mengarut2 nak kene install macam2 sampai laptop jadik hang laa...Kuar ntah apapa laaa...Eiiii...Geram2x!!!!!

8 comments:

Nurul said...

bwk sabar byk2 he..

hm.. nasib baik kiter tak blaja agi.. huhu.. klu tak,mesti alami situasi ni gak.. apelagi time ada assignment buat landskap guna CAD..

Anonymous said...

huhuhuuuuuuuuuuuuu...

apa kata suh adry sedekahkan ko dell tu sebijik?

dia kan tokey del..haha..

x sanggup da aku nak mengalami kisah sepertimu, as..-(

~Cinta Cukulet~ said...

ngehehe...dugaan..dugaannn...bak kata kawan saya orang kalau susah dulu,kendian nanti dia berjaya...

ttg blue screen tu senang je nak mengatasinya, awak ambik kertas warna pink pastu awak tampal kat screen tu...tadaaaa..tiada lagi blue screen, dah jadik pink screen..bernas tak idea nih? la la la la lariiiiiiiiiii....

Aslina said...

::nurul::
tengah sabar la ni...tu pasal update blog cepat2 tadi...hehe...

::hadra::
nak ke adry nak sedekah satu laptop kat aku...huhu...aku nak MAC...dah takmo dell...haha...demand nak mati hookee...

::cinta cukulet::
gam tak kuat ah...kertas pink tu dah melayang...nampak blue screen jugak...huhu...

Anonymous said...

gila demand..haha! tahu dek adry, kunun nak MAC, mouse pun dia tanak bg ko..hahaa..

Aslina said...

::hadra::
hahahaha...adeihh...standard ah tu...aku mampu berangan je la nak MAC tuh...10 tahun lagi kot baru dapat...kalo kumpul 50sen sehari dari sekarang...

Anonymous said...

50 sen? banyak nye..
aku seposen shari pun xmampu..
klo ko da dapat MAC tuh,
kita tuka nak?
ko amek laptop ACER aku neh..
aku nk beli sndiri tak mampu..:)

Aslina said...

::hadra::
50sen tu pun kalau ada...hahaha...weyy...aku nak MAC untuk kegunaan senirik...takley tukar2...huhu...