Sunday, April 12, 2009

Sindrom Tekanan Exam Part 2

Poket dah barai.
Dalam wallet cuma ada RM15 jek.
Nak survive lagi beberapa hari...Boleh ke agak2?

Kuar ngan Kak Syima.
Cadang2nye nak pegi tengok keta dier kat opis yang dah 3 hari terbiar tu.
Ikut jalan belakang. Naik moto aku yang takleh bawak slow2 tu.
Skali sape tah pegi sekat jalan short-cut tu. Macam sabotaj je.

Terus pegi kedai. Aku nak beli topap.
Semalam kredit dah expired plak. Hampeh betul. Sekarang aku rasa aku rajin je nak call orang.
Tapi kenape kredit aku tak abeh2 lagi nih. Sampai bawak ke expired. Adakah Maxis sangat baik hati sekarang dengan menurunkan kadar panggilan untuk aku berhubung dengan orang lain?
+++Fauzi sailing. Aku assume kat tengah laut tu takde line. Kalo ader pun, ade ke aku kisah? Sebab bukan aku yang call dier. Haha+++

Kak Syima pun diambang kemiskinan cam aku gak. Dia lagi la..Bawak RM10 je gi kedai. Tiba2 kitorang teruja bile tengok satu bende...Jen..Jennn...Jenggg....Ape eh?









Kuih Dorayakiiii~~!!!!

Hahhh...Ape lagi...Beli ahh...Sedih tau ni je lunch kitorang harini...Huhuhu...Takpe2...At least ader la jugak mende untuk dimakan...Kan? Kan? Huhu...

Untuk tatapan korang..."Doraemon" tengah makan dorayaki...Hahahahaha...

Lariiiikkkk~~~!!!
Ampunkan gue, Kak Syima!!!!
Post a Comment