Wednesday, April 15, 2009

Camat Pagi Sumerrr~~!!!

SENYUM

Senyum seindah suria,
Yang membawa cahaya,
Senyumlah dari hati,
Duniamu berseri...

Senyum umpama titian,
Dalam kehidupan,
Kau tersenyum,
Ku tersenyum,
Kemesraan menguntum...

Senyum...
Kepada semuaaa...

Senyumanmu...
Amat la berhargaaa...

Senyum...
Membahagiakan,
Dengan senyuman,
Terjalinlah...
Ikatannnn....



Hahaha...Morning semuaa...
Ececeyyy...Cam hepi plak kan sebab takde kelas harini...
Tapi banyak keje je harini...
Takpe...Kene senyum2 ngadap keje...Nak kasik mood mari sikit.

Sape ingat lagu kat atas tu?
Hehe...Dulu sebelum Berita Jam 5 petang tu selalu kuar kat tv.
Aku suka lagu ni dulu...Hapal ooo...Jangan memain ngan aku...

Lagu ni jugak ader kenangan aku ngan buddy aku.

Sebabnye kitorang tertido time kelas senjata. Aku la tido melampau sikit sampai sorang Staff Sarjan [sori aku tak ingat sapa sebab dah lama] ni baling bom asap pun tak sedar,padahal aku duduk tepi skali kat pondok tu...Kalo bom betul, dah cedera parah dah aku ni haa...Punye la tak sedar diri tido. Last2 kitorang kene denda. Dia suruh nyanyi lagu senyum. Dalam mamai2 tu aku sempat lagi tanya Sarjan tu nak lagu "Senyum" yang mana...Yang nasyid dari kumpulan Raihan ke, yang kat atas tu...Hoho...Gile berani,kan? Sekali kene jerkah, dan2 kuar serentak dari mulut aku ngan buddy aku lagu kat atas. Hehe...Last2 ramai2 join kitorang nyanyi. Senyum sorang2 bile aku ingat balik citer tu.

Post a Comment