Sunday, April 5, 2009

Aku Takde Idea Nak Tulis Entry Apape Sebab Ade Orang Dah Amik Alih Sepenuhnye Laptop Aku

Huhu... Isnin lepas Fauzi kehilangan laptop. Maknanya dah seminggu jugak dier tak belek2 email dier. Bukan email je, Fesbuk la, Frenster la, Tagged la... Memacam la! Banyak gile kejenye bile online nih. So, aku hanya mampu pandang terkebil2 sambil wat muke kesian sebab aku nak main Mafia Wars kat Fesbuk aku. Tapi hampeh! Tak dilayan langsung. Siap wat2 tak nampak lagi...Wuuu~~~!!!! Aku tersisih...Waaaa~~~!!!
[Ye...Dier sangat gigih datang dari Lumut ke Kuala Selangor semata2 nak check email. Sebenarnye nak jumpe aku jugak. Next week dier gi sailing untuk 2 minggu. Tu pasal gigih gak datang nak jumpe aku. Aku juge dah pass adiah bday kat dier... Merdeka wohh sebab dier pegi sailing!!! Stop la jumpe untuk 2 minggu. Sebenarnye nak halau beliau bile da datang sini... Rase tak sampai hati plak... Lagipun mak sedara dier kat sini. Takpe la kan??]


Aku tatau nak taip ape sebab skang pun dah kul bape dah... Memang aku tak berpeluang nak berkasih-sayang ngan laptop senirik. Ni pun aku taip laju2 sebab dier tengah isap rokok dan tunggu giliran nak gune balik laptop nih. Uuu~~!!! Kejam tak beliau?

Kat sini aku nak upload award2 yang dihadiahkan oleh Zowie yang dah berkurun lama aku peram. Nah aku tempek dah kat sini. Tapi award2 ni suma ada syarat plak dah. Syarat2nye sama jek sume. Kene tulis komen megenai orang yang send ini award.


Erm...Komen mengenai orang yang kasik award ini...

Alamak...Kene komen ke? Erm...Zowie nih aku kenal time kat group dalam Frenster. Hehe...Bleh rapat plak ngan dier nih. Erm...Tak penah la lagik jumpe beliau secara live...Tapi dier ni happening jugak orangnye. Kelakao...Baik dan juga bersopan santun. Lastly, aku bleh la nak cakap dier ni seorang usahawati yang berjaya. [Eh? Betul ke term usahawati itu?] Nak komen lebey2 pun kang terkomen bukan2 kang kene sumpah jadik peti sejuk plak kan? Huhu... Neway, thanx la pasal kasik award comel2 kat aku nih.

Aku takde award la nak buat bagi kat kawan2 lain. Rasanya kene men passing2 award kot. Cukup la yang ni kot. So, suma yang jadik FOLLOWER aku tu...Anda WAJIB amik award ni tempek pulak kat blog anda. Buat masa nih...Ini je la award untuk aku yang aku dapat kesan. Orang lain kalo penah bagi award kat aku tapi aku belum display, sila komplen dengan kadar segera dan jugak tinggalkan link ke award anda dalam komen.Sekian, terima kasih.


P/S: Mende ni memang aku schedule. Mesti korang bengang sebab aku cakap je bz, tapi satu hari kuarkan post sampai 2-3 skali harung. Ahaha!!

6 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

takpe la..ni kira persediaan sebelum melangkah ke alam perkongsian rumah tangga...waakkakakakaka

Aslina said...

::cinta cukulet::
eh? confirm ke aku nak kawen ngan dier nih? hehe...sila rujuk entry lepas tang kenyataan "seriousness of your love itu" bukan statement kaler hijau tu...tapi main statement tuh...hehe...

epal said...

adakah anda suda menjoinkn diri dlm grup zatieL?haha..jadik sailormOon jgk ler ko..

Aslina said...

::hadra::
frenster dah terbiar tanpe kasih-sayang sejak gile main mafia wars kat fesbuk...haha~~!! group2 pun dah jarang masuk dah...bukan jarang dah...memang tak brape nak melawat dah...

Anonymous said...

aiyooOooo..maksud aku tuh kan as..
maksud aku kan..
word sailing lam entry ko neh..
ko bakal jadik bini sailormoOn jgk ker? ngeheheheh..

Aslina said...

::hadra::
kitorang officially skandal je laa...bini? adoiyaiii...nanti2 la weyy...skang umo baru 24...hahaha...

tak ske nak kawen2 awal2 nih...err...dier pun same gak tak ske nak kawen awal...hahahahaha~~!!!