Friday, April 17, 2009

Jom Semak Check List

Hmm...Dalam minggu ni entry2 aku sume berbaur agak emo dan peribadi...Takde nak bukak apape citer pasal isu semasa langsung walaupun dah 2 hari aku start beli surat khabo balik. Lost contact la dengan isu semasa nih walaupun tengok Buletin Utama. Tengok ala2 kadar je la...Kan sibuk sangat ngan keje ni hah...

Ok...Jom check ape yang dah lepas dan tengok apa yang ada lagi...

First skali...Test...Semalam dah setel...Siap ada orang test power untuk final exam nanti lagi...Huuu...Sungguh takleh blah!!

Second, presentation... Haa...Legenye dah setel...Tenkiu banyak2 kat Muaz sebab kasik sikit tips kene present ape...Ekceli aku pun tak perasan selama ni kite share PC Lab rupanya...Kalo tak kerana dier kasik hint sikit2 kene letak hape dalam slide, mungkin aku dah separa gila sebab sangka drafting pun kene letak sama. Mati la aku nak present nanti. Bersepah slide. Ni ha hasil projek aku sebenar untuk tatapan korang. Aku dapat inspirasi kat sini...Sebab banyak yang kene tema macam lecturer aku nak. Educational Toys for Toddler. Kalo korang minat dengan piano ni, boleh la pegi site tu dan beli secara pukal online. Eleh...Bukan untuk kanak2 je...Yang dewasa berjiwa kanak2 pun masih boleh main piano ni lagi. Suka je aku lecturer tu cuma komplen suh aku tukar unit. Guna la SI unit. Aku ngan geng2 aku je olskool sikit. Guna inch. Nasib baik kitorang guna Inch...Cuba kalo kitorang guna depa ke...Hasta ke...Jengkal ke...Kan lagi haru?

Anggap je la sama dengan yang dalam site tu walaupun hakikatnye bentuk berbeza sikit. Takkan nak ciplak sebijik2 kot...Mampus la aku kene saman nanti, kan?


Hmm...So skang cuma tinggal first paper final exam esok. Nebes gak ni sebenarnye. Machine Kinematics plak tu. Bab lain no hal kot...Yang kucar-kacir sikit bila dia suh plot direction, velocity ngan acceleration sesatu mechanism. Hurm...Pasal gear pun aku cam pelik2 sikit...Kene bukak balik kitab Mechanics of Machine zaman2 diploma dulu la jawapnye.

Adoiyaiii...Sungguh sibuk kan aku skang? Kak Syima pun jarang jumpe aku kat umah. Padahal serumah tu. Tapi sibuk2 pun rajin jugak nak update blog nih. Sempat lagi nak main Mafia Wars, sempat lagi nak jawap kuiz merepek2 dalam Fesbuk tu. Tapi aku rasa cam aku lupa satu benda la. Itu pun aku rasa aku ingat balik sejak baca komen2 Zowie ngan Hadra. Thanks la sebab ingatkan aku pade Fauzi. Kalo tak mampus la aku lupa kat dier.

Fauzi.

Eh? Dier pun dah 2 minggu tak contact aku rupanya kan? Hmm...Aku pun tak kisah sangat orang tak contact aku nih...Apa lagi time aku tengah busy. Hehe...Tu la puncanya kenapa aku selalu clash bila tibanya exam dan aku sangat menggemari perkataan cuti ketika ini. Aku dah tak peduli orang. Ye la...Sibuk sangat kadang2...Diri sendiri pun tak sempat nak peduli. Apa lagi nak peduli kat orang. Baru tadi aku sedar yang ubat gigi aku dah habis rupanya. Takpe la. Jap gi nak kuar. Cari burger. Tiba2 aku ngidam nak makan burger sebelum proceed study Machine Kinematics nih. Sapa nak kirim burger? Meh sini duit. Hulur je kat depan skrin PC masing2. Agak2 tak sampai kat aku tu...Pandai2 la kuar pi beli senirik. Ade ke suh aku nak belikan jugak?

P/S: Oh, ye...Lupe nak heboh2 pasal 22 April nanti aku boleh lepak kat umah dengan riang gumbira sebagai tanda sambut Earth Day. Aku takde paper haritu. Wawawawww...I loikeee...!!!

2 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

Nak kirim, nak kirim..burger spesial satu eh hehe..


selamat mempresent..gud luck huhuhu

Aslina said...

::cinta cukulet::
anda lambat...haha...