Saturday, April 11, 2009

Sindrom Tekanan Exam Part 1

Balik dari teman Kak Syima urut kaki.
Dia meroyan nak layan lagu jiwang2 yang sedih2.

Skali dengan aku pun terpengaruh sama.
Skang tengah layan jiwang lagu sedih2 jugak.
Siap karaoke lagi.

Cuba teka mana aku ngan Kak Syima?

Emosi semakin tak menentu sejak esemen tak brape nak siap.
Pastu next week ada test2 lagi.
Pastu nak pegi betulkan penyata kewangan lagi [dari minggu lepas lagi dah patutnye pegi. Tapi aku malas. Masih dalam usaha nak kumpulkan semangat nak "berbahas" dengan akak kewangan tu dulu]

Pastu nak tengok final draf jadual exam.Boleh tahan lembap fakulti aku nih sebenarnye. Sebab...Fakulti Pengurusan dah berzaman kuarkan draf final jadual exam. Sedangkan kitorang baru kuar draf pertama masa tu. Itu la lecturer suma nak sangat berebut nak buat exam time Earth Day. Patut semua pakat2 la pi tanam pokok tu.Sibuk plak nak buat exam haritu apahal?

Banyak keje rupenye sebelum exam ni. Patut la aku meroyan. Jom meroyan beramai2. Meroyan sambil berkaraoke...Best jugak kan?
Post a Comment