Saturday, April 11, 2009

Sindrom Tekanan Exam Part 1

Balik dari teman Kak Syima urut kaki.
Dia meroyan nak layan lagu jiwang2 yang sedih2.

Skali dengan aku pun terpengaruh sama.
Skang tengah layan jiwang lagu sedih2 jugak.
Siap karaoke lagi.

Cuba teka mana aku ngan Kak Syima?

Emosi semakin tak menentu sejak esemen tak brape nak siap.
Pastu next week ada test2 lagi.
Pastu nak pegi betulkan penyata kewangan lagi [dari minggu lepas lagi dah patutnye pegi. Tapi aku malas. Masih dalam usaha nak kumpulkan semangat nak "berbahas" dengan akak kewangan tu dulu]

Pastu nak tengok final draf jadual exam.Boleh tahan lembap fakulti aku nih sebenarnye. Sebab...Fakulti Pengurusan dah berzaman kuarkan draf final jadual exam. Sedangkan kitorang baru kuar draf pertama masa tu. Itu la lecturer suma nak sangat berebut nak buat exam time Earth Day. Patut semua pakat2 la pi tanam pokok tu.Sibuk plak nak buat exam haritu apahal?

Banyak keje rupenye sebelum exam ni. Patut la aku meroyan. Jom meroyan beramai2. Meroyan sambil berkaraoke...Best jugak kan?

13 comments:

siti_z0wiah said...

kara0ke lagu pe weh.. dangdo0t ka??
haha..

*hik3...lent0q gila awek2 lam pic atas tuh...



++ selamat menempuhi alam keBZan ++

~Cinta Cukulet~ said...

tengah meroyan la ni...rasa cam nak terajang dinding hahaha

~Cinta Cukulet~ said...

opps lupa nak teka..baju oren tu kamu, yg baju biru tu kak syima haha

Anonymous said...

as...ko yg aju biru, ujung sekali..yg lentik lebih sikit..hahaha, kak syima aku xkenai lak nak teka2..huhu..

aku baaaaaaaaru je karok rituh..tensen punya pasai..haha!slmat berkarok utk mu jua~~~

Aslina said...

::siti_z0wiah::
hehe...bukan lagu dangdut laa...layan lagu2 frust menonggeng tahap dewa...haha

::cinta cukulet::
hahaha...baju oren tu haku ke? ekeke...seb baik la nampak agak comel...hehe...knape ko cakap kak syima yang baju kelabu-biru tu? adakah kerana rambutnye?

::hadra::
pegi la link akak tu. ader je aku tinggal2 link...lalu2kan pointer kat entry aku...ehehe

siti_z0wiah said...

aku sama ngn hadra yg pakai bju biru tu k0 la as...

lentik sungg0h!!haha...

kak syima.. aku tataw..hehe.

Aslina said...

::siti_z0wiah::
yang lentik je ang cakap tu aku nooo...hahaha...takleh blah...

CS @ Mama AA's said...

klu layan lagu sedey lg la tencen...

huhu... jgn meroyan nnt kene anta spital gile ekeke

Aslina said...

::syareena::
feel tu lebih sikit bila layan lagu sedey...

Signorina Syima said...

tgk pada gambar kat atas... satu pun bukan macam akak...

figure akak tak macam mereka.... huhuhu

Aslina said...

::kak syima::
sesekali verangan...ekeke...
bila lagi nak purak2 vogue gittewww...

joegrimjow said...

mak pesan soh ngaji quran bnyak tyme nak exam

nak jadi anak soleh, ku turuti
ok gak r. tenang
hehe

Aslina said...

::joegrimjow::
i ader "reason" untuk buat bende lain dari bace quran tu..oppss...