Wednesday, April 15, 2009

Time Ni La Dier Nak Buat Hal!!!

Aku baru format laptop ni 2 minggu lepas atas nasihat sorang membe...
Sebabnye aku ngadu Incik Vostro aku ni slalu sangat kuar "blue screen"...

Skang ni jadik lagi. Ni hah aku sempat snap gambar, walaupun shaking sikit sebab nak cepat. Huhu...Benci ahh...Nape slalu jadik camni ha?

Nak kata aku salah install software, elok je sebelum ni running. Nak kata aku pandai2 pi tambah unrecognized hardware, takde plak. Sume recognized jek. Takkan la virus cepat sangat mengganas...Agak2 la kan...Alaa...Sedih gile laa...Abeh ilang mood aku nak sambung buat natang CAD nih...Dah la nak present Jumaat ni [Jumaat ni ke?]



Meroyan aku bile tengok gamba ni...Waaa~~!!!
Mana2 Dell Staff ke, Engineer ke yang terbace post ni contact la aku bagi nasihat sikit...Kalo ikut aku...Nak aje aku bakar Incik Vostro nih.
Post a Comment