Wednesday, April 8, 2009

Sibukkan Aku Bulan April Nih?

Nak menggambarkan kesibukkan aku pada bulan April ini. Tapi korang jangan percaya dengan gambar buku konon2 aku nak pulun study tu. Tatau la aku nak study ke tak masa tu.

Ada benda yang aku tak masukkan dalam kalendar tu sebab tak tentu bila masanya... Seperti presentation projek CATIA tu...Huuu...Gile laa...Aku pun tatau bila sebenarnye kene present bende tu. Brader lab dah sibuk2 suh aku discuss ngan membe2 nak letak tarikh bilanya...Patutnya dalam bulan April...Tapi macam dah penuh je sume tarikh...Oh, ye...Jangan terpedaya lagi dengan tarikh yang nampak blank tu. Suma tu ada kelas tu....Tapi aku malas nak letak...Tak kisah la kelas biasa atau ganti...Nampak sama je...

Hah!! Lagi satu kemungkinan paper final Comp. Control Instrumentation yang korang nampak kat 28 April tu...Kemungkinan akan diubah kepada 22 April...Huuu...Mati la aku...Direct paper dari 20 sampai 23... Argghhhh~~!!!

Dah la...Aku nak sambung tido...Nak mimpikan soklan ape kuar untuk test2 esok. Manufacturing Process dengan Signal & Systems plak tu...Tu pasal korang nampak gambar ala2 mad scientist kat 9 April tu...Huhu...

4 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

harap2 dapat la ilham dalam mimpi tu..puh..puhhh hehe..selamat menempuhi bulan april yg bz hehe

Aslina said...

::cinta cukulet::
hmmphhhh...takde mende mimpi pun...mimpi lain ader la kuar...nasib baik mimpi best...huuu

Anonymous said...

jgn mimpi ngeri sudah, as..

aku juga dilanda kebizian yg teramat skrg..sedey..

Aslina said...

::hadra::
bukan mimpi ngeri lagi dah...takleh beza dah mimpi ngeri ataupun yang best...haha~~!!