Saturday, July 18, 2009

Berita Terkini Walaupun Sebenarnye Citer Hari Jumaat (Semalam)

Molly dah ditemui. Sekian, terima kasih. Tapi macam sakit2 la. Dan dah tak agressif macam dulu. Mulut dier cedera sikit. Nampak cam kene tonyoh je. Sape la jaga dia seminggu masa ilang aritu... Paling takleh blah, skang dier asik bersin2. Agak2 perlu ke aku bagi dier pakai mask camni?


Sorry...Aku tak dapat kenal pasti menatang apekah ini. Google jek, jumpe yang ni. Ok la kot...

4 comments:

zan-xray said...

ish2 menatang apa si Molly ni aslina.
errr ko demam tak ni hehe. cam ner pun kiut gak la molly ni

aslina said...

::zan-xray::
ni gambar hiasan je...molly betul lagi comel

hilman.teddy said...

jemput bermesyuarat di tulisan saya. =D

aslina said...

::hilman.teddy::
nanti saye register jadik ahli mesyuarat tingkap awak ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...