Monday, July 6, 2009

Ini Manje Ke Mengada2?

Tadi masa aku tengah baring2 kat couch sambil main2 enset, Molly sibuk2 mundar-mandir kat bawah tu sebab nak pegi kat aku. Ingatkan Cik Molly ni tak pandai nak panjat couch tu sebab tinggi. Nak gelak jugak aku tengok dier gigih nak panjat naik. Maklum kecik lagi...Hehehe...

Tapi last2... Ni hasilnye. Haha. Aku saje2 la men tangkap2 gambar sementara nak tunggu membe aku reply SMS...Tak sangke dier pun nak bergambar jugak. Sibuk je. Haha.

Muke kene la pose ala2 America`s Next Top Model, u olls...Haha~~

Pas dah bosan ngendeng kat muke aku. Dah bosan aku asik tepis2 dier suh duk tepi2...Korang tengok la ape jadi pastu. Dah duduk macam terseksa camtu pun boleh bantai tido lagi. Alahaiii... Tatau la nak cakap ni manje ke mengade2...

Harus la muke aii ade skali u ollss...Haha~~

Gaya tido terbaek dari Molly...
Post a Comment