Thursday, July 9, 2009

Anak Wayang Bukan Setakat Dalam Tv...

Dah 2 hari tak jenguk blog. Nasib baik masih tak berhabuk. Hehe. Itu la, bila update, melampau sangat sampai 2-3 entry skali gus. Skang? Maklum la...Sibuk la katakan...

Sibuk hitung hari sambil pulun2 wat keje [ye la sangat kan?] sampai 16 Julai nanti. Knape 16 Julai? Sebab itu tarikh nak tentukan betapa berbaloi ke tak sesi "Anak Wayang" kitorang. Wahaha...Kenape Anak Wayang? Ahh...Hanye aku dan budak2 project group aku saje yang tahu. Hihik!!

Takde ape sangat mau tulis. Cuma saje nak release tension sebab buat MPLab. Baru semalam berjaya install. Harini baru test guna sebab semalam mengantuk sangat. Ye, laptop aku ni sangat melambangkan aku budak engineering. Nama je nak software ape? Slambe je ade. Latest ni la, MPLab. Tapi ni pun salah satu plan untuk cover "Anak Wayang" kitorang. Miahaha~~!!!

Extra prop untuk sesi "Anak Wayang" kitorang. Tapi ni bukan gambar sebenar. Yang real tu belum siap. Sebenarnya takla sehebat ini.

Doakan kejayaan kitorang melepasi "halangan juri2 profesional" pada 16 Julai nanti. Malangnya yang ni takde undian SMS. Cuma tunggu result kuar je awal bulan Ogos nanti.

Oh, ye. Harini besday Satchia. Weyy, Macha...Ko dah setaraf ngan aku dah skang. Jangan nak perasan muda, hokee...

No comments: