Saturday, July 18, 2009

Ini Cerita Last Week

Korang dah tengok Transformers? Pade yang dah tu tahniah la. Pade yang belum...Rugi wohh... Sungguh banyak besi2 buruk dalam citer tu untuk korang tengok dan gelakkan. Baru aku tau Bumblebee boleh menangis dan dier tak suke tuan dier yang lurus cam pembaris itu curang. Wakaka~~!! Best la... Last week layan marathon movies dengan membe blogger gak... ProfWacko... Haha...Tenkiu la banyak2 coz blanje... At least citer2 yang ko pick memang best dan bleh lupe jap masalah aku dengan nombor misteri yang call sehari sebelum tu. Saje nak tayang poster citer best tuh~~ Public Enemies dengan Transformers... 2-2 citer best.















Oh, ye... Pasal nombor tuu... Skang aku dah tawu dah sape yang call... Tapi skang dorang cam men tarik tali plak... Mula2 call aku Rabu lepas, time2 demam bagai nak rak dia bleh interview aku macam2. Hatiku dah ber-munge2 gumbira pasal ingatkan dapat... Skali time2 kalut wat report la bagai... Dier call balik suh apply lain thru website dorang. Tapi apape hal nanti jangan lupa inform sama tukang call tu. Aku tatau la nak letak harapan lagi ke tak kat situ. Dah la minggu ni jugak aku rasa mailbox aku tu penuh dengan email2 company seperti Agilent, Micro Modular System, dll... Mereject aku tanpe belas kesian. Uhhh...Kijammm...Kijammmm...

5 comments:

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu dtg mkn kenduri kat blog gua.Folo baca doa skali pun takpa..

Aslina said...

::fdausamad::
ada makan2 tak?

zan xray said...

Aku tengok cerita tranformer ni gak. malang betul 4 panggung bukak, tp empat2 baris depan je yg kosong. apa lagi mendongak ke langit ler. menurut kata kawan aku best la crita ni aku tak leh komen sebab aku pening tgk skrin ni beso depan aku huhu

Aslina said...

::zan-xray::
haha...memang best doww...ko dok depan...bukan setakat pening...aku rasa mesti ko risau takut2 kene pijak ngan geng2 decepticon...wakaka...

Aslina said...

::zan-xray::
haha...memang best doww...ko dok depan...bukan setakat pening...aku rasa mesti ko risau takut2 kene pijak ngan geng2 decepticon...wakaka...