Monday, July 20, 2009

Ape Dah Jadi Nih?

Knape lately kalo bukak Yahoo! Mail mesti Mozilla crash? Bukan sekali jadik kat aku...Dah berkali2 dah. Ke laptop aku yang sengal? Dah ikut dah cakap penasihat komputer merangkap multi-purpose fren, Incik Xord. Siap install Mozilla version baru lagi. Tapi asal bukak Yahoo! Mail, tak sampai 5 minit pastu mesti crash. Pastu send report kat email aku konon. Aaa~~!!! Nak men Farm Town pun terganggu tau!! Ape dah terjadi sebenarnye?

Potong betul la bila jadi camni!

4 comments:

epalejau said...

kat aku tak jadik camtu pun??
:o)

Aslina said...

::hadra::
memang aku nak tolak la incik vostro ni pegi ke ebay...(ugutan...dengan harapan dier akan cepat sedar)

zikri alias said...

salam....haaa......akhirnye aku jumpe gak org yg brmslah sme cm aku..huhuhu...ak pun same gak...jd cm2 gk...apsal eh??

Aslina said...

::zikrialias::
haa...kan? apesal tah la jadik gini...