Saturday, January 2, 2010

Patut La Umah Sunyi Sepi...

Bangun2 tido tadi [baca:pukul 8 pagi] aku berasa pelik melihat keadaan sekitar umah aku yang sangat sunyi sepi. Takut jugak aku kalau2 orang dalam umah ni kena kidnap dengan alien. Nanti dengan sapa aku nak main cucuk2 pinggang...

Memang la aku dah biasa tinggal sorang2...Tapi selalunya kalo nak tinggal aku pun mesti ada SMS masuk dalam inbox seperti "jangan menghabiskan stok makanan dalam peti sejuk", atau "kitorang kuar 3-4 hari, pandai2 lah nak idup" etc, etc...

Rupanya harini ada orientasi skolah...

Keh keh keh...

Lupa plak aku Hasni dah darjah 1 skang.

Wahahaha~~!!!

Malam ni confirm aku tonton Buletin Utama tv3 kot2 ade terselit muka si Kakak ni. =)


2 comments:

zuwairiaiman said...

hye there.. nak bace tp background terang sangat babe.. i like.. but tulesan betindih ngn back ground susah nk bace la babe

Legasi Piston Pecah said...

haha...orientasi ek darjah 1...dulu ad ke??ek..hihi