Monday, January 11, 2010

Uji Minda Secara Tak Serious

Lama betul aku peram bende ni sebab letih pala otak punye pikir hadiah ape paling best untuk orang yang usaha gigih2 dan amik serius contest 'blank' yang aku buat dulu... Sebelum ni pun banyak jugak sesi uji minda yang aku buat. Tapi tu semua suka2 dan aku takde janji nak bagi adiah. Yang ni ade aku janji nak bagi hadiah. Rugi sape2 tak serious kan? Hehehh!!

Haha... Betul... Aku cakap nak kasik hadiah tu memang tak memain... Lagi seronok bila tak dapat sambutan walaupun dekat 2 minggu aku buat sticky-post menatang tu. At least aku takyah susah2 nak pikir jawapan sape best kan? Haha...

Tapi ni bukan soal jawapan best ke tak... Tapi lebih kepade kesungguhan menjawab. Sampai bersembur2 aku gelak dalam opis masa praktikal dulu. So, pemenangnye adalah ini.

Bleh tekan kat gambar untuk pegi ke blog pemenang. Sila jeles dengan beliau.


Hadiah pulak adalah ini. Nanti datang umah untuk claim. Jangan mengada2 nak suruh pos, ok?

Gila jauh hadiah ni datang.

3 comments:

deus X machina said...

wahhhh
gua nak gak hehehe

erk888.blogspot.com

profwacko said...

tak sangka dapat hadiah!!

Aslina said...

::deusXmachina®::
ahahaha...da tutup daaa~~~~


::rezan::
tak sangka? sile la bersangka2...haha