Sunday, January 24, 2010

Nothing

Skang adalah waktu petang.

Rasa mengantuk, tapi mata tamau pejam... Konon2 macam tak biasa tido petang2 la kan...
Bosan, tapi tatau nak buat apa...
Macam lapar sikit, tapi tadi dah balun roti canai sampai 2 keping...
Nak main cafe world kat fesbuk, makanan ada lagi 20jam kot nak ready...
Nak bagi ikan2 dalam fishville makan, semua dah kembung asik makan2...
Nak main farmville, letih plak nak klik2 pastu tunggu harvest...
Nak update blog?

Ni je la yang ada. Takde apape citer. Huhuhhh...
Post a Comment