Tuesday, January 5, 2010

Lesson Learn #3

Mula2 aku adalah neutral dan gembira. Membaca blog ulasan bola sepak kegemaran kat sini.

Ada link. Aku follow. Kat sini.

Rasa sangat tak senang hati dan sikit goyah untuk terus berasa gembira. Tapi ada link lain yang related dengan link kedua tu. Kat sini.

Mula rasa seram2 sejuk dengan kelajuan kipas yang menambahkan lagi rasa sejuk dalam bilik. Dengan hujan pulak kat luar tu. Tapi masih ada lagi link related. Kat sini.

Akhir sekali aku ke sini.

Setiap 'sini' ada link. Tolong la baca. Marilah kita insaf beramai2.

Ok. Aku rasa blog aku dah mula ada unsur2 ilmiah yang semakin berkembang semenjak-dua menjak ni. Walaupun hanya tumpang artikel kat blog orang je. At least aku pakse korang dengan cara yang baik supaya pegi sana baca dan aku malas mau kopipes.

Ini adalah persediaan untuk menghadapi pre-tesis dan tesis kelak. Harap maklum.

1 comment:

NICK IRFAN said...

wa! byk gak blog awk pegi... hehe ape2 pun smua blog tu mmg best! hehe