Thursday, January 21, 2010

Ini Merupakan Tahun Ke-4

Setiap 21 January... Walau macam mana kuat pun keazaman aku untuk ber-suka-suki, nak hepi2kan diri... Tapi hakikatnya aku memang tak boleh lari dari ingat satu-persatu duka pada tarikh tu, 4 tahun lepas.

Sekarang dah 4 tahun. Alhamdulillah aku hampir2 recover dari trauma teruk tu. Aku juga dah tak buat benda bukan2 menjelang tarikh ini seperti yang tahun2 sebelum ni.

Macam duduk termenung sambil menangis sampai buat semua orang risau, bercakap sorang2, lupa makan+minum, tak pegi kelas, etc...

Kawan2 yang banyak memberi sokongan moral jugak agak ramai dah ingat2 lupa pasal tarikh ni.

Cuma satu.

KALAULAH dia masih hidup...



AKULAH INSAN YANG PALING GEMBIRA TENGOK DIA MEMBESAR DI DEPAN MATA.



I'm sorry. Really2 sorry. Used to hate U because of him, but just realize that I love U. Only U. Since the day, 4 years back. That's the fact.

Al-Fatihah.

P/S: Ini bukan cerita pasal anak kucing yang dah mati. Lebih serius dari itu.

7 comments:

WiraTLC said...

salam kenalan.... hi... jom join contest sy... http://wiratlc.blogspot.com

SuRayA^i. said...

siape die tu?huhu..

bukan nama sebenar said...

::wiraTLC::
salam kenalan kembali =)

::SuRayA^i.::
sape? rahsia...

jane said...

mcm sedih je kisah die tuh..huhu
b strong k:)

al - fatihah utk dia;)

bukan nama sebenar said...

::jane::
thanks.

epalejau said...

:(
ada sebab kenapa dia pergi..
mungkin dia tahu, kalau kehidupannya di dunia nanti tidak berapa indah..
doakan dia bahagia di sana..
:)

bukan nama sebenar said...

::hadra::
dat's wat i'm doing now n forever.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...