Tuesday, January 19, 2010

Second Day...Uhhh...

Pagi2 dah ada kelas. Clash plak tu. Dah kene pilih nak masuk kelas MCS atau kelas Strength yang aku repeat tu. Last2 pegi Strength je. Dari 8.40 sampai ke pukul 9 pagi, aku dengan lecturer je dalam kelas. Pastu borak2 la ngan lecturer je. Tiba2 masuk si Zef. 3 orang je dalam kelas. Ape jadah?

Fakulti pun lengang gila. Kelas abeh awal. Pukul 10 pagi kot baru nampak kelibat student2 lain. Kelas lain2. Dorang ni semua jenis tak aktif di waktu pagi rupanya. Huhu... Kena mintak tukar jadual nih. Aku pun tak suka kelas pagi2. Tambah plak tadi pagi hujan lebat. Sedap gila sambung tido. Setan la ni hasut. Ishhhh...

10.30 pagi aku ciao. Balik umah. Pukul 5 kang ada kelas lain plak. Apa gila aku nak lepak sampai pukul 5 nanti? Baik aku balik je. Boleh main Google Map lagi.

Google Map takde letak UNiSEL Bestari Jaya tu plak dalam peta. Setakat Jalan Timur Tambahan je. Apa barang? Letak situ 26.0 km. Pastu estimation time : 30 minit.

Bleh klik untuk BESAR PUNYAAA~~!!!

Tapi tengok meter moto aku, dari umah pegi UNiSEL adalah lebih kurang 32km. To be exact la. Dan brapa lama masa aku amik dari umah sampai ke UNiSEL? Dalam 15-18 minit.

Saya suka kelajuan!!!

Orang cakap Kuala Selangor jauh? Apadehal? Kalo korang rasa horror, tipu la kan korang takkan bawak keta laju2 bila jalan lengang + clear macam situ. Yang bawak moto pun... Sebab seumur hidup aku... Aku kenal sorang je manusia yang bawak keta dengan cukup berhemah. Tak kurang dari 60 km/j, tak lebih 80 km/j. Pendek kata aku takyah risau la kalo naik keta ngan dier. Hehe. Confirm selamat. Ke ko dah berubah sempena 2010 ni, Rezan?

Haha.

2 comments:

profwacko said...

Bagi aku kereta Lotus Exige...
Laju ke tak aku bawak. hehe

Aslina said...

::rezan::
aku mampu bagi lamborghini yang berharge SD $25 je...wahaha...