Monday, January 4, 2010

Lagi 2 Minggu...




Haa... Lagu ni khas untuk korang sebab korang dah kena curse pasal follow blog aku. Muahaha~~!!! Korang tatau aku adalah seorang yang bahaya sebenarnye.

Takde lah.

Anyway thanks la sebab jadik follower blog merepek2 milik aku ni. Ekceli aku tengah boring tahap puaka tu pasal aku rajin update. Tambah plak aku takde apape bende nak buat selain merayau2 tanpa hala tuju dengan Jonny atau family abang aku, dan balik terus update blog komplen pasal benda bukan2 yang aku terjumpe masa tengah buang2 masa dengan dorang.

Itu la keje aku.

Lepas 2 minggu ni aku tatau la sama ada aku akan rajin update macam ni lagi atau tak... Sebab maybe dah start dengan noob life aku. Pegi kelas, balik kelas, tido. Makan sikit2 kalau ingat. Lain2 plak buat esemen. Nak lepak ngan kawan2... Rasa2 nanti tinggal Anis je. Sumpah bosan. Kutu2 lain dah blah pegi praktikal. Itu la, semester lepas aku tinggal dorang. Skang aku plak kena tinggal. Padan muka aku!

Aku harap nanti kalau2 aku dah sampai tahap tak berapa nak rajin update, jangan korang plak lari tinggal aku... Mesti aku rasa sedih nanti. Bila sedih nanti mula la buat benda2 yang lebih menjurus ke arah pembaziran duit secara berleluasa. Seperti memborong yogurt drink secara pukal dekat Tesco Kuala Selangor tu. Bukan sikit2 punya beli.

Eh, jap... Bukan ke azam tahun baru aku adalah untuk bergembira?

Huhu.

K la. Sayang korang!! Muah3x!! [Saja nak gedik sikit]

1 comment:

Anonymous said...

sgt suke yogurt...