Saturday, January 30, 2010

=(

Aku cuba ingat apa yang aku mimpi pagi tadi. Bersungguh2. Tapi sampai skang ingat sipi2 je. Cuma lagu ni je terngiang2 dalam kepala ni. Dulu2 join nasyid mase skolah rendah. Ada la nyanyi lagu ni. Tapi dalam mimpi tu bukan aku menyanyi lagu ni. Entah. Background ade lagu ni plak.

Huhu... Tercari2 jugak mp3 lagu ni. Dulu2 ada kaset lagu ni, tapi tajuk dier ayah. Sume perkataan ibu dalam tu da jadik ayah. Tapi entah mana pegi dah kaset tu... Pindah2 umah dulu kan...Tah2 dah terbuang. Ish, rugi...

Pape pun jom layan lirik nasyid ni...


Sewaktu
Azan mendayu-dayu
Ibuku
Pergi meninggalkanku...

Perginya takkan
Kembali lagi
Kerna takdir telah menentukan...

Doa restu
Kuutuskan untukmu ibu
Semoga diri
Ibu bahagia
Di akhirat yang kekal abadi

Ibuku
Walau kau pergi dulu
Namun
Ku tetap mengingatimu
Kasihmu padaku seperti dulu
Hanya Tuhan dapat membalasnya

Selamat tinggal ibuku...


Sedar tak sedar rupanya aku menangis dalam tido... Bangun tido je rase mata bengkak2 je... Lama da tak rasa situasi camni...

Post a Comment