Friday, January 15, 2010

Mari Minum Solivite!!

Terbeli Solivite plak kan... Haha... Macam2 jenis air bukan2 aku pegi borong kat Tesco tadi... Pastu ada auntie jual Solivite ni suh aku test rasa air kat situ... Minum la kan... Air free... Hehe... Pastu dia cakap beli la satu... Ada free pembaris. Langsung aku beli... Dah takde pembaris plak kan... Gelabah betul...Isnin dah start kelas dah...Dapat pembaris gambar Ben-10 plak tu...

Auntie tu siap tanya... Tamau ke beli Calci-Yum tu... Apehal pulak kan nak beli CalciYum tu... Aku tanye balik auntie tu... "Boleh ke tinggi kalo makan CalciYum tu...?"
Auntie tu tanya aku balik... "U dah kawin ke belum?" Aku cakap la belum...Huhu...

Pastu auntie tu cakap, "Ha, betul la I nampak U muda lagi, belum kawin... Boleh je makan ini CalciYum..."

Apa kene-mengena CalciYum ngan belom kawen ni? Confuse aku sekejap...Aku cakap laa kat auntie tu... Auntie tu cakap...

"Haiyyaaa... I nampak U muda maa... Kalau U makan CalciYum U boleh jadi tinggi maa... U pun belum 18 tahun kan? I punya anak haa... Lagi tinggi woo makan ini..."

Hahaha... Berderai2 aku gelak... Lagi sorang dah confuse ingat aku under 18...

Aku cakap, "I tahun ni dah 25 tahun la auntie... Heheh..."

Auntie tu geleng2 kepala je... Lepas tu cakap, "Ya kaa... Alaa...U pun bukan pendek sangat maa... Tapi tipu laa U 25 tahun ni... I tengok macam sekolah2 lagi..."

Haha... Adoiyaii... Sebab tu aku malas nak berterus terang umo aku bape dengan sape2. Confirm 80% orang yang jumpe aku tu tak percaya. Malas nak explain. Haha...

Jom minum Solivite!

No comments: