Friday, January 22, 2010

Mari Membuat Keputusan

Aku macam dah jumpe ape aku suka. Memang ape yang aku nak. Itu pun kebetulan bakal pilot merangkap kawan baik satu mase dolu2 online. Sempat la interview serba sikit.

Yup. Pasal tajuk pre-tesis membawak ke tesis. Haritu briefing lecturer tu cakap ikut ape yang kita minat. Aku ni dah la addict dengan dokumentari Aircrash Investigation. Jadik memang aku minat gile ngan kapal terbang.

Tengah pikir pasal Glass Cockpit skang. Macam mabeles je... Tengah google2... Hmm... Sape2 yang terlibat dalam aviation industries nih... Tolong la bagi komen dan nasihat serba-sikit kat aku ye.

Takziah atas kemangkatan almarhum DYMM Sultan Iskandar ibni Almarhum Sultan Ismail. Baru semalam aku kehilangan kawan. Rakyat Johor plak kehilangan sultan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...