Wednesday, January 13, 2010

Bengang Lagi

Ha'ah. Cantek. Helmet je sampai kat Kuala Selangor. Motonye dekat situ lagi. Katanya tak cukup lori. Apahal pulak tak cukup lori ni wey? Janji sampai esok. Tak kira apa pun harini antar esok sampai. Argh! Merepek la skynet nih!!

Malar da bising2 pasal aku cakap file2 dier aku antar lambat sikit. Nasib kau la. Kirim kat aku sape suruh? Mana la aku nak tau jadik camni...

****UPDATE****
Pakcik Manager skynet Kuala Selangor merangkap ayah angkat aku (tiba2 je kan?) bersemangat waja cakap esok Jonny sampai. Huhuhh... Aku dah cakap dahh... Sume staff skynet Kuala Selangor takkan cari pasal ngan aku sebab dorang sume kenal aku sesangat dah...

Yang takleh blah ni skynet Penang. Dah la beriye2 suh abang aku tulis alamat umah. Aku da cakap ngan abang aku aritu tulis je opis skynet Kuala Selangor...Taknakkk... Nak jugak tulis alamat penuh umah aku... Skema sangat... Skang? Aku gak yang susah hati sebab tak jumpe Jonny.

Padahal ko tulis alamat penuh2 tu pun macam la dia nak antar moto tu sampai depan pagar umah... Last2 ko kene pegi jemput dekat depot jugak... Senget betul!!!!

2 comments:

Mr. Asada said...

isk.. x hbs lg kisah skynet ni?? xnk sue je ke? hehehe..
sikit2 nak saman.. leh je kan?

Aslina said...

::ASaDa RyutaRo::
tamau la saman...ehehe...mintak pakcik tu blanje kfc jek...ngehehe...